El projecte “Llums, càmera, poesia!” rep el premi LletrA 2018

8 octubre, 2018

Anna Riera, membre del grup de recerca LiCMES, ha rebut el Premi LletrA 2018. El guardó, convocat per la UOC i la Fundació Prudenci Bertrana, premia les experiències didàctiques d’ensenyament-aprenentatge de la literatura i la lectura en català amb l’ajut de les TIC.

Un centenar d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut públic La Garrotxa d’Olot ha participat el curs 2017-18 en el projecte Llums, càmera, poesia!. Es tracta d’una experiència que té per objectiu elaborar un vídeo poema en grup cooperatiu i que fomenta, a través de les TIC, el gaudi per la poesia entre els adolescents.

El jurat ha valorat l’impacte del projecte en l’alumnat, l’adequació de la proposta metodològica, la creativitat i innovació en la seva concepció i la possibilitat de replicar el model en altres centres educatius.

El projecte Llums, càmera, poesia! va ser reconegut l’any passat amb la beca Baldiri Reixac amb 4.000 euros en la categoria d’estímul a mestres i professors. El disseny inicial del projecte es va dur a terme en el Treball Final de Màster «La vídeo poesia: un projecte didàctic».

(Visited 4 times, 1 visits today)
Profesora agregada de los Estudios de Artes y Humanidades de la UOC