Beques UOC per a la realització de tesis sobre literatura catalana

8 gener, 2019

La UOC convoca beques predoctorals per a estudiants nacionals i internacionals que vulguin dur a terme els seus estudis en el marc dels cinc programes de doctorat que ofereix la universitat. Les beques UOC – Escola de Doctorat per a la realització de tesis doctorals comporten la dedicació exclusiva de l’estudiant i la seva incorporació física a les instal·lacions de la universitat.

Dins del programa Societat de la Informació i del Coneixement, de naturalesa interdisciplinària, estudiants de diversos països realitzen tesis sobre literatura. A fi d’engruixir el nombre d’estudiants de literatura catalana, el grup de recerca LiCMES ofereix suport científic al disseny de projectes de tesis doctorals per als candidats que vulguin presentar-se a la convocatòria per fer estudis d’aquesta disciplina. En cas que hi tingueu interès, escriviu a Teresa Iribarren: tiribarren@uoc.edu.

Termini

Les candidatures s’han de presentar abans del 10 de febrer de 2019.

Durada
La durada màxima de les beques és de 4 anys i s’han de renovar anualment. Aquesta renovació és condicionada a la consecució, per part de l’estudiant beneficiari de la beca, dels objectius formatius i de recerca que li corresponguin. Entre aquests objectius hi ha la realització del període de recerca organitzat en un termini màxim de 3 anys i el desenvolupament de treballs de recerca derivats de la tesi doctoral.

Comunicació
La comunicació de les bases per a la renovació de les beques, i també la informació de les resolucions de concessió, es fa per correu electrònic, amb missatges adreçats al personal investigador.

Per a més informació cliqueu aquí.

(Visited 6 times, 1 visits today)
Profesora agregada de los Estudios de Artes y Humanidades de la UOC